Wednesday, June 13, 2007

تفانين الورق




8 comments:

Anonymous said...

wahmya begad!

Eric Matt said...


صباح الوهم

تحياتي لك من ماناساس البلد

semsem said...

حلوة جدا الصورة الاولانيه دى

كلبوزة لكن سمباتيك said...

el sowar mosh bayna?!

كمنجاتي said...

على فكره الفكره دى كنت بصدد تنفيذها ولكن الفضل لمن سبق
بجد فكره جامده
جدا والصور فعلا معبره جدا
تحياتى

كمانجه

جار القمر said...

ههههههههههه
هذا هو أول رد فعل أنتابني سيدتي عندما شاهدت صورة الزوجه (السفاحه) المرفقه صورتها بصفحتك الخاصه (البلوج)
لم أتمالك نفسي من الضحك كما أعجبت بأسم تورتة الطلاق كثيرا
كما انني.......(هاتي ودنك) لطشتها وحطيتها على الديسك توب بتاعي علشان أتعظ وما أتجوزش...
نهاية لكي مني جزيل الشكر والتقدير و
تحياتي...محمد علي...جار القمر

اللهو الخفى said...

شكل التصميم روعة بجد خيال


انا اول مرة اشوف شكل كتب عامله كده في تصميم

اللهو الخفى said...

الورق شكله كانو حاضن بعضه

انا حسيت ان الكتاب ده بيعاني من الوحدة راح الورق حضن بعضه